lauantai 26. joulukuuta 2015

Jaa taas uus nukke

... No joo.
Kello on 0.55, ja halusin värkätä postauksen :'D Mun joulu meni tosi hyvin, olin Pudasjärvellä ja siellä oli mukavasti luna. ;w; <33
Hei muuten te ihanat jotka kommentoitte edelliseen postaukseen, kiitos! Oli ihanan piristävää lukea teidän piristäviä kommenttejanne! <3 
Ja näin ohimennen, kuhan saavutan 20 lukijaa, voin luvata että spesiaali tulee johon sisältyy kuvatarinan ensimmäinen osa ja shootti/shootteja. ;3
 Nyt vihdoin niihin kuviin.






Oikeesti rakastan tota nukkee yli kaiken. Koulupuku on rakkaus, face-up myös ja kaikkee ;__; <3 Aluksi piti toivoa isältä obitsua ja kenkiä ja kaikkee krääsää nukeille, mut sit näin tän alennuksessa ja olin sillee "Jaa tän sais halvemmalla ku mun muut lahjat ja tää on ollu mun unelma aika alusta asti" nii sitte tää neitonen pääty tänne. :3 
Joten, tervetuloa kotiin, Jolie.

4 kommenttia:

  1. Siis aivan ihana! :D♡ Rakastan iteki Jolien face-upia ja koulupukuu :3 Ja hoooo nukkeistuuaidalla en uskalla laittaa Emilyy aidalle ikinä ;__; POINTSIT SULLE!! C:

    VastaaPoista
  2. Samaa mieltä, aivan ihana neiti :3

    Ps. Alkaisitkos lukemaan blogiani? Aloitin kyllä juuri ja on vielä kesken, mutta silti :3 Osoite on pohjoistuulipullip.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. Kiitos molemmille ihanista kommenteistanne <3
    Pinjuuu: Voin mennä liittymään. (:

    VastaaPoista
  4. *söpöyskuolema* ihana nukke! Face-up on rakkautta ja toi puku, ahh ❤ kuvat on niin ihania ja laatukin on niin täydellinen!

    VastaaPoista