tiistai 16. elokuuta 2016

Epäaktiivisuus saa päättyä

Hej!

Siitä on kyl jo vähän aikaa, ku viimeks tein koneella postauksen :D oon jopa kaipaillu tätä
Eilen kuitenkin iskä meni ja osti uuden wi-fin ja kone toimii taas !!
Mulla ei oo hirveesti kuvia, mut sen voin sanoo et se kiran uus peruukki meni tomoelle koska tykkäilin siitä alusta asti enemmän tomoella. Kiral on siis tomoen vanha peruukki toistaseks
Joliesta ei nyt hirmusti oo kuvia, mut sit varmaa tulee enemmän ku mun synttärilahjaks tilattu jollen peruukki tulee !! *on ilo* Kohta tomaattiki on ollu mulla jo vuoden tf
Mitäs teille kuuluupi? Mulle siis synty kesäloman aikana pikkusisko ja pelailin pokemon gota ymsyms muttei mitään sen ihmeellisempää :D 
mennääs kuviin !! 













Siinäpä ne . Nyt alotan taas joka toisen viikon postailun !
Seuraaveen kertaan, bai~ 

5 kommenttia:

  1. AWWW NOIDEN VIIMESTEN KUVIEN JOLLE NÄYTTÄÄ NIIN IHANALTA ;w;<3 Kaikki tytöt on tietysti ihan sairaan nättei mutta afsjldlsk
    Ite en oo postannu viiteensataan vuoteen motivaatio missä olet???
    Anyway ootan innolla sitä sun synttärilahjaperuukkii koska sul on hyvä maku ^3^/

    VastaaPoista
  2. Sulla on ihanat neidit, ja onnea muuten pikkusiskosta >_< Noiden tyttöjes ripset on kauniit :0 Ne on niin tuuheat Ö_Ö

    VastaaPoista
  3. Sulla on ihanat neidit, ja onnea muuten pikkusiskosta >_< Noiden tyttöjes ripset on kauniit :0 Ne on niin tuuheat Ö_Ö

    VastaaPoista
  4. Kiitti kaikille !! ❤ t. jenna joka ei jaksanu kirjautua sisään

    VastaaPoista